Friday 9 December 2011

Malam Yang Sunyi Dan Sepi

Malam ni terase sgt2 lah sunyi & sepi... Semalaman aku Xbole tido smlm pikirkan entah ape2... mcm2 yg b'main dlm kepala hotak aku nie... bygkn pukul 6.30pg td bru aq dpt lelap kejap pstu xlame dah kne bgn g kje... Penangan satu Call malam tu membuat aku agak celaru memikirkan ape yg dia nyatakan... Hati ni t'detik rasa curiga, tak percaya, was2 & yg sewaktu dgnnya... Entah knp, Dia btl2 buat aku rasa....., haishhhhhhh ! aku pn xtau la nk terangkn ape yg b'main dlm kepale hotak aku nie... Entah mcmne air mata nie mengalir jek Xsemena.. Aku rase aku dah mula Sayang & Cintakn dia... Rasa yg Teramat!!! Perasaan ni la yg paling aku takutkn.. Tp, Kisah Silam masih m'hantui aku... Rasa takut dikecewakan, dipermainkan, ditinggalkn... Menangis, bersedih, b'duka... Cinta nie mmg Rumit ! Entah bila aku akan ketemu Cinta Yg Sejati.. Seorg yg benar2 menyayangi & mencintai aku.. Yg boleh m'jaga aku, yg menerima aku seadanya... cacat,cela yg ade pd aku.. Si Dia pernah b'kata, segala dosa kita hanya Allah yg b'hak utk menilai & menghukum... Selagi kita sbg hambaNya haruslah b'taubat & memohon keampuanan dariNya sesungguhnya Dialah yg Maha Pengampun... Si Dia juga pernah b'kata, Cinta masa silam biarkan ia berlalu & usah d'kenang.. apa yg berlaku jadikan pengajaran... Setiap kali mendengar lamarannya utk memperisterikn aku, mesti air mata nie xleh nk d'tahan!!! Dia lelaki p'tama yg menyatakn keikhlasan dia utk jdkn aku Isteri,Permaisuri Hati, Ibu kpd ank2 dia kelak... Ya Allah, jika dia benar jodohku yg t'tulis dari Luh Mahfus, maka kau satukanlah kami  dgn RahmatMu... Kau tenangkanlah hati aku... hentikanlah segala permainan yg b'main d'fikiran aku nie... Semoga aku akan m'dpt ketenangan disisi si dia setelah byk kesedihan, kecewa,duka & lara aku lalui sblm ini.. Namun, aku berserah padaMu & Pasrah dgn ketentuanMu... kerana aku yakin setiap perkara yg berlaku keatas diriku akan terselit Hikmah spt yg Kau janjikan.... Amin =)
.
.
.
.
.

No More Tears.......................... :D

No comments:

Post a Comment